سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورایاری محله باغ آذری مطرح کرد؛

بافت فرسوده و معتادان متجاهر دغدغه‌ ساکنان محله باغ آذری

بوچانی مشکلات ساکنان محله باغ آذری در منطقه ۱۶ تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بوچانی دبیر شورایاری محله باغ آذری که جهت ارائه گزارش عملکرد مهمان یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود، با اشاره به اینکه در قانون آمده است که شورایاری ادامه فعالیت شورای شهر است، اما روی کاغذ گفت: تقاضای من از اعضای شورای شهر این است که به این دوره گذار پایان دهند.

دبیر شورایاری محله باغ آذری با اشاره به ظرفیت‌های این محله گفت: یکی از پتانسیل‌های محله باغ آذری ظرفیت اقتصادی آن است که بستر انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری برای بسیاری از افراد است که در ۳ هزار واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند.

بوچانی ادامه داد: فعالیت این حجم از نیروی کار و گردش مالی در محله باغ آذری موجب پرداخت حقوق و مالیاتی است که در نهایت درآمد پایدار را به دنبال دارد.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری محله باغ آذری گفت: بازار شوش و نزدیکی محله باغ آذری به راه آهن و پایانه مسافربری بستر مناسبی برای حضور افراد در این محدوده است که متاسفانه با توجه به این ظرفیت در حوزه گردشگری اقدام مناسبی انجام نشده است.

دبیر شورایاری محله باغ آذری با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی محله باغ آذری گفت: جوانان با سابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف موجب پدید آمدن رشته‌های ورزشی متفاوت برای دیگر جوانان در محله باغ آذری شدند و تأکید من این است که باید مسیری را انتخاب کنیم که در آن با همکاران خود عهد کرده‌ایم تنها رضایت مردم را در نظر بگیریم.

بوچانی در تشریح مشکلات محله باغ آذری گفت: حضور مصرف کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر یکی از مشکلات محله باغ آذری است که در کنار توزیع کنندگان موادمخدر و اراذل و اوباش در ساعات پایانی شب امنیت ساکنان را به خطر انداخته است که باید مسئولان ذی ربط برای حل این مشکل اقدام‌های عاجلی انجام دهند.

او افزود: یکی دیگر از مشکلات محله باغ آذری بافت فرسوده آن است که با توجه به کوچک بودن قطعات زمین، مشکلات بسیاری در حوزه نوسازی ایجاد کرده است و پیشنهاد ما برای حل این مشکل تغییر پهنه محله آذری است تا بتوان از این طریق قطعات زمین کوچک را تجمیع و با بازسازی به ایمن سازی کنیم.

دبیر شورایاری محله باغ آذری تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات ساکنان محله باغ آذری مشکل دسترسی به حمل و نقل عمومی است که در کنار آن می‌توان اشاره کرد که اجرای طرح ترافیکی باعث دوچندان شدن مشکلات ساکنان این محله شده است.

بوچانی تصریح کرد: پیشنهاد من این است که اجرای طرح ترافیکی در محله باغ آذری و محدوده بازار لغو شود.

او افزود: مشکل آلودگی هوای پایتخت را باید از کسانی پرسید که منطقه ۲۲ تهران را به این شکل ایجاد کردند و در مقابل بوستان‌ها و فضای سبز را از بین بردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.