سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نمی‌توانیم برخی محله‌ها را در پایتخت رها شده ببینیم/ باغ آذری محله‌ای ثروتمند با ساکنان تنگدست

فخاری گفت: نمی‌توانیم برخی از محله‌ها را در پایتخت به شکل رها شده ببینیم و برخی دیگر از محله‌ها بدون مشکل باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به مشکلات محله باغ آذری در منطقه ۱۶ تهران گفت: من از مواردی که از سوی شورایاری محله باغ آذری مطرح شد استفاده می‌کنم و به موضوعات و مشکلات اشاره می‌کنم که یکی از آن‌ها وجود معتادان متجاهر در این منطقه است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه دستگاه‌های حاکمیتی مسئولیتی دارند که باید در حوزه برخورد با معتادان متجاهر انجام دهند، گفت: باید به این موضوع تأکید شود که اعتیاد و معتاد متجاهر فراتر از حوزه مدیریت شهری و برخورد با آن‌ها تکلیف دستگاه‌های دیگر است.

فخاری تصریح کرد: نمی‌توانیم برخی از محله‌ها را در پایتخت به شکل رها شده ببینیم و برخی دیگر از محله‌ها بدون مشکل باشند و در این بزنگاه دستگاه‌ها باید مؤثرتر واقع شوند.

او با اشاره به حضور ساکنان و خانواده شهدا و سرپرستان خانوار در محله باغ آذری گفت: متأسفانه این سه دسته از ساکنان از محله باغ آذری مظلوم واقع شده‌اند و با توجه به اینکه در محله باغ آذری مجموعه اقتصادی قدرتمند مانند پایانه مسافربری و راه‌آهن وجود دارد، باز هم وضعیت اقتصادی مردم محله با مشکل مواجه است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات کودکان کار در منطقه ۱۶ گفت: ما در ساختار شهرداری مراکز پرتو را برای کودکان کار دایر کردیم و نیازمند هستیم دستگاه‌های متعدد بتوانند با حضور مؤثرتر وظیفه خود را در این حوزه به درستی انجام دهند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.