سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان آوج:

شعبه تامین اجتماعی آوج افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان آوج خبر داد: شعبه تامین اجتماعی شهرستان آوج در دهه فجر افتتاح و آرزوی دیرینه مردم این دیار محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج گفت: پس از رایزنی ها، پیگیری‌ها و مکاتبات مستمر در طول شش ماه گذشته در نهایت کمیسیون سازمان تامین اجتماعی کشور با راه اندازی و ایجاد شعبه تامین اجتماعی در شهرستان آوج موافقت کرد.

علیرضایی افزود: در حال حاضر مصوبه استقرار شعبه تامین جتماعی به استان ابلاغ شده است و پس از طی مقدمات اداری و فراهم کردن تجهیزات و نیروی انسانی لازم انشالله در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: با توجه به دوری مسافت تا شعب همجوار، کوهستانی و سردسیر بودن منطقه، تازه تاسیس بودن و پایین بودن سطح اقتصادی ساکنان منطقه راه اندازی و استقرار این شعبه می‌تواند در بالابردن سطح رضایت مندی مردم نقش عمده‌ای داشته باشد.

علیرضایی گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی و افزایش بهره وری واحد‌های اجرائی، تمامی خدمات بیمه‌ای در این شعبه عرضه می‌شود.

او افزود: در شعب کارگزاری سازمان تامین اجتماعی خدماتی از قبیل صدور و تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی، دریافت لیست حق بیمه، انعقاد قرارداد بیمه‌های اختیاری، مشاغل آزاد و بیمه‌های خاص، بازرسی‌های مختلف از جمله بیمه کارگران ساختمانی و ابلاغ بدهی‌های کافرمایان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.