سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دونده لژیونر کشورمان:

امیدوارم حد نصاب سهمیه جهانی در صربستان را کسب کنم

بانوی دوی سرعت گفت: قصد دارم با کسب سهمیه جهانی در مسابقات صربستان افتخاری برای خودم و ایران کسب کنم.

فرزانه فصیحی دونده لژیونر کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت رکورد ۷:۳۲ ثانیه در مسابقات دو و میدانی تور داخل سالن بلگراد صربستان اظهار کرد: بله این رکورد جدید من  است که در مسابقات صربستان بدست آوردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. البته  حد نصاب ورودی مسابقات جهانی ۷:۳۰ است که امیدوارم با روند رو به رشد خود بتوانم در مسابقات پیش رو  این رکورد را بزنم و با کسب سهمیه جهانی افتخاری برای خودم و ایران کسب کنم.  

فصیحی درباره وضعیتش و سطح مسابقات صربستان بیان کرد: در حال حاضر فصل مسابقات داخل سالن در صربستان است و هر هفته در صربستان مسابقه برگزار می‌شود که  هر هفته یک باشگاه میزبان رقابت‌ها است. فکر کنم تا الان حدود ۸ مسابقه داخل سالن دادم و تا زمان بازگشت به ایران هم نزدیک به ۸ مسابقه دیگر می‌دهم. به نظرم تجربه خوبی است و حضور در مسابقات صربستان به آمادگی و تجربه ام کمک می‌کند.  

او درباره اینکه گفته می‌شود هنوز با باشگاه پارتیزان بلگراد قرارداد نبسته است و در کمپ تمرینی این تیم تمرین می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر دوست ندارم در این باره صحبت کنم و قصد دارم  تمرکز و آرامش خود را حفظ کنم تا برای مسابقات پیش رو آماده شوم.


بیشتر بخوانید:  رکورد دونده لژیونر در فدراسیون جهانی ثبت شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سهراب
۱۴:۱۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
پول گرفتی نکنه؟