سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۲۷۱ هزار پرونده تسهیلات کشاورزی در سامانه سجاد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی ۲۷۱ هزار پرونده درخواست پرداخت تسهیلات جبران خسارات در سامانه سجاد ثبت‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی در نشستی با مدیران جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت) با هدف کمک و پرداخت تسهیلات به کشاورزان و جبران خسارت به بهره‌برداران بخش کشاورزی راه‌اندازی شده است.

او افزود: از ۲۷۱ هزار پرونده درخواستی، ۲۳۴ هزار پرونده بررسی و پایش و به متقاضیان ۱۸۰ هزار پرونده، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و بانکی پرداخت‌شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی هدف از راه اندازی این سامانه را تسریع در خدمات رسانی به کشاورزان حادثه دیده در بلایای طبیعی عنوان کرد و بیان کرد: استان سمنان نیز باید در زمینه ثبت اطلاعات در سامانه سجاد به‌صورت جدی وارد شود.

موسوی ابراز داشت: مصوبه کمک‌های بلاعوض و اعطای تسهیلات کم‌بهره ویژه کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده کشور در هیئت دولت مطرح و به تصویب رسیده و به وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای پیگیری و اقدام ابلاغ شده است.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.