نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: وزارت جهادکشاورزی در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و نقش اصلی را در معیشت مردم ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این جلسه با بیان اینکه نیاز است آموزش‌های لازم به مدیران برای حضور در این جنگ اقتصادی داده شود گفت: وزارت جهادکشاورزی در خط مقدم جنگ اقتصادی بوده و نقش اصلی را در معیشت مردم ایفا می‌کند.

او افزود: در جنگ اقتصادی راه پیروزی برنامه ریزی برنامه ریزی و آموزش است و نیاز است مدیران برای نقش آفرینی در این جنگ اقتصادی آموزش ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی نقش اصلی را در تامین معیشت مردم ایفا می‌کند تصریح کرد: شما با مشکلات مردم رو به رو هستید و نیاز است بیش از پیش به این مشلات توجه کنید.

او افزود: خط رهبری اصلی‌ترین راه برای پیروزی و رستگاری است و نیاز است مدیران هم با بصیرت افزایی و دشمن شناسی در این مسیر گام بردارند.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه اسمال ۱۴ میلیون تن گندم و ۳.۳ دهم میلیون تن برنج در کشور تولید شده است ابراز داشت: بازار کشور انباشته از اقلام و کالا‌های اساسی بوده و هیچ نگرانی و دلیلی برای افزایش قیمت وجود ندارد.

او افزود: جنگ اقتصاید و تحریم‌ها سالهاست که به کشور تحمیل شده و راه پیروزی در این جنگ خودکفایی و توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.