سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی:

هیمنه آمریکا با مقاومت ملت ایران فرو می ریزد

استاندار مرکزی گفت: هیمنه پوشالی آمریکا با مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه همه جانبه فرو می‌ریزد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم گرامیداشت نهم دی دردر جمع مردم شهر توره شهرستان شازند با تبریک سالروز تجلی حضور باشکوه مردم در روز ۹ دی گفت: آمریکا آشکار و پنهان در رفتار و عملکرد با ایران اسلامی مخالفت کرده است و مانع ایجاد می‌کند تا مردم مسیر انقلابی خود را طی نکنند وهیمنه پوشالی او با مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه همه جانبه فرو می‌ریزد.


آقازاده افزود: دشمنان هراس دارند افکار و عقاید انقلاب اسلامی به خاورمیانه منتقل شود و در وحشت هستند که انقلاب به سایر کشور‌های اسلامی برسد و اگر امواج اسلامی به کشور‌ها منتقل شود آمریکا با همه قدرتی که دارد تضعیف خواهند شد.

او اضافه کرد: آمریکا در باتلاق کشور‌ها گیر کرده ومی خواهد امواج اندیشه‌های انقلابی به سایر کشور‌ها نرسد و نگران تحقق این مهم هستند و اگر مقاومت مردم ایران نبود هیچگاه ما شاهد عقب نشینی و ذلت آمریکا نبودیم.

استاندار مرکزی بیان کرد::مردم ما همواره نشان داده است در صحنه حضور دارد و هرگاه انقلاب اسلامی نیازمند حمایت باشد به همه توان می‌آیند و صحنه‌هایی را خلق می‌کنند که دل دشمنان را به لرزه در می‌آورند.

اواظهارداشت: امنیت امروز به خاطر حضور مردم و خون شهدا است و حرکت انقلاب به طرف آرمان‌های خود نتیجه پشتیبانی مردم است و حمایت مردم در همه بخش و زمان‌ها موجب دلگرمی مسوولان و اقتداری رهبری است.

آقازاده افزود: مادامی که مردم در صحنه هستند هیچ نگرانی از تهدید‌های دشمنان نیست و اگر گاهی اوقات مردم در سختی هستند این وظیفه مسوولان است که باید سختی را کمتر کنند.

۸۹ طرح عمرانی با ۲۲۰میلیارد ریال در دست اقدام در شازند

مصطفی عرب فرماندار شازند هم در این همایش گفت:در سال ۹۸ تعداد ۸۹ طرح عمرانی با ۲۲۰میلیارد ریال در این شهرستان در دست اقدام است که ۴۰ طرح با ۱۰۰میلیارد ریال اجرا شده است.

مصطفی عرب افزود: عملیات عمرانی در ساخت واحد‌های آسیب دیده از سیل اخیر موجب شده تا اشتغال در شهرستان شازند به وجود آید و بازگشت جمعیت به روستا‌های شازند مرهون زحمات دهیاران است که زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده اند.

او اضافه کرد: ۷۹۰ واحد در سیل اخیر آسیب دیدند و نوسازی ۵۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ واحد به علت سیل زمینه اشتغال را فراهم کرده است.

در سفر امروز استاندار مرکزی طرح آبیاری نوین کشاورزی با پنج میلیارد ریال اعتبار و اشتغال پنج نفر در توره افتتاح شد و استاندار با خانواده شهید ناصر نجاریان در روستای قلعه چی علیا بخش زالیان که سال ۶۶ در سرپل ذهاب به شهادت رسید ملاقات کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.