سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۳۴ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد

۴۳۴ باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی ائمه جماعات این استان در دفتر امام جمعه شهرکرد با بیان اهداف و جایگاه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به تبیین رویداد ملی فهما در جمع ائمه جماعات مساجد استان پرداخت.

او تعداد کانون های فرهنگی و هنری فعال در مساجد استان را ۴۳۴ باب اعلام و اضافه کرد: شناسایی و عرضه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از اهداف مهم اجرایی رویداد ملی «فهما» است.

مظاهری، رقابت فرهنگی بین کانون‌های فرهنگی هنری و ثبت فعالیت‌های کانون در سامانه «بچه‌های مسجد» را از دیگر اهداف رویداد ملی «فهما» عنوان کرد.

او با بیان اینکه طرح ملی «فهما» زمینه ساز بروز و ظهور فعالیت‌های نهفته کانون‌های مساجد است ادامه داد: با اجرای این طرح اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در یک محیط سالم باهم به رقابت می‌پردازند.

مظاهری بروز رسانی فعالیت‌های کانون‌های مساجد، ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو را از مزیت‌های رویداد ملی «فهما» عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح ملی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در کمترین زمان ممکن رصد می‌شوند.

او در این نشست از تمامی ائمه جماعات مساجد استان خواست تا با پیگیری رویداد ملی «فهما» همکاری صمیمانه‌ای با اعضای کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد خود داشته باشند.

مظاهری با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر کانون های فرهنگی و هنری، ۱۶۷ باب کتابخانه در این استان فعال شده است گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در محور‌های قرآن و عترت، هنری، ادبی اجتماعی، فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، آموزشی، سرود و تئاتر فعالیت دارند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.