نشست رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران «فهما» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در نشست رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران گفت: طرح ملی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران «فهما» با ایجاد شبکه رابطین از سطح ستاد مرکزی، استانی و کانون‌ها در سراسر کشور برگزار شد.

او افزود: هدف از اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور گسترش شبکه بچه‌های مسجد، طراحی فعالیت‌های جدید، توجه به فرهنگ و هنر و ایجاد یک زیست بوم با حضور جوانان در مساجد در اتمسفر سایت بچه‌های مسجد است که در پایان پایتخت «فهما» نیز مشخص می‌شود.

مظاهری اضافه کرد: با اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری رصد و ارزیابی می‌شود.

او، یکی از وظایف مهم مسئولین کانون‌های فرهنگی هنری را فعالیت مستمر در حوزه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد بیان کرد و گفت: با اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور کانون‌های که فعالیتی نداشته باشند مجوز آن‌ها لغو خواهد شد.

مظاهری ارسال گزارشات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان‌ها به ستاد کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری را از وظایف رابطین «فهما» دانست و افزود: بازدید و سرکشی مستمر از کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان‌ها در دستور کار رابطین «فهما» قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اجرای طرح ملی رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار