سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات از الزامات تحقق مشارکت حداکثری مردم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمترین الزامات تحقق مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با اعضای هیات‌های بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هوشیاری و نظارت همه‌جانبه بر جریان انتخابات گفت: بازرسان بکوشند از مسیر قانون و حق خارج نشوند.

او افزود: اعضای هیات بازرسی نسبت به سایر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات وظیفه و رسالت سنگینی در رعایت قانون و حفظ اصل بی‌طرفی برعهده دارند.

عباسی ادامه داد: حق‌مداری و جلوگیری از تضییع حقوق نامزد‌ها از مهمترین وظایفی است که بازرسان باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و زمینه رقابت سالم را برای همه نامزد‌ها فراهم کنند.

او تصریح کرد: اگر بازرسان خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند و نسبت به جایگاه حقوقی خود اشراف داشته و در برابر حقوق مردم و نامزد‌ها خود را مسوول بدانند بی‌شک می‌توانند اثرگذاری مطلوبی بر جریان انتخابات داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، ایجاد فضای سالم رقابتی را از مهمترین الزامات تحقق مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: اگر هیات‌های بازرسی بر انتخابات به وظایف خود به خوبی عمل کرده و اعتماد آفرینی کنند گام بزرگی در برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری برداشته می‌شود.

عباسی با اشاره به هجمه‌های دشمن در تضعیف امید و اعتماد مردم کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های دشمن در ایجاد شکاف بین مردم و نظام، ضرروی است تا با آگاهی‌بخشی و انجام درست وظایف خود این فتنه‌ها را خنثی کرده و در تقویت همدلی و وحدت در جامعه بکوشیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.