سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در بسیج مستضعفین:

فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود، گفت: اولین هدف این فتنه باطل کردن رای مردم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی صبح دوشنبه در اجتماع مردم ایلام در سالروز حماسه ۹ دی گفت: مقام معظم رهبری از حوادث ۸۸ به نام فتنه نام برده‌اند، یعنی نامگذاری حوادث ۸۸ یک نامگذاری قرآنی بود، همچنان که نقطه مقابل فتنه از یک کلید واژه دیگر به نام بصیرت نام بردند.

او در ادامه گفت: از منظر رهبری فتنه ۸۸ یک فتنه شیطانی بود و به جنگ جمهوریت نظام رفتند اولین هدف آنان باطل کردن رأی مردم بود.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین افزود: یکی از کارکرد‌های ولایت فقیه این است که اجازه استبداد و دیکتاتوری را نمی‌دهد و تا زمانی که سایه ولایت است بازگشت دیکتاتوری و سلطنت محال است و امکان ندارد کسی بر این ملت بزرگ بر اساس دیکتاتوری حکومت کنند.

تویسرکانی اضافه کرد: فتنه گران آبروی نظام را مخدوش کردند و دشمنان را امیدوار کردند و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال بردند عامل اختلاف در میان مردم شدند و حتی برخی خواص دچار سکوت محسوس شدند و در برابر ولایت ایستادند.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج یادآور شد: فتنه ۸۸ واقعاً فتنه بود و کشور ۸ ماه دچار بحران بود و این تراکم از ۲۲ خرداد ۸۸ تا ۲۲ بهمن ۸۸ طول کشید که ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید.

تویسرکانی با اشاره به قضایای گرانی‌های اخیر گفت: در قضایای اخیر مردم به گرانی معترض بودند، اما اعتراض‌ها زیر سایه ولایت و با بصیرت همراه است. خود رهبری از مشکلات سخت مردم آگاه هستند و باید با تدبیر و همدلی و اتحاد باید از این پیج بزرگ عبور کنیم.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: مردم زیر بار فشار‌های تحریم و گرانی از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید این دوران کوتاه است و ماندگار نیست، با عبور از این مشکلات تبدیل به یک ابر قدرت اقتصادی در منطقه خواهیم شد و ملت ایران آینده‌ای روشن و درخشان دارد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.