سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده طلاب همدان در قم:

حماسه ۹ دی به انقلاب اسلامی جان دوباره داد

نماینده طلاب همدان در قم گفت: ۹ دی ۸۸ حیات انقلاب اسلامی ایران مجدد احیا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی، نماینده طلاب همدان در قم پیش از ظهر امروز در تجمع یوم الله ۹ دی در همدان با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان است، گفت: همه مردم ایران اسلامی زیر یک خیمه هستند و اجازه دخالت دشمن در امور کشور را نخواهند داد.

او ۹ دی را یادآور انسجام ملی در مقابل دشمنان خارجی برشمرد و گفت: ۹ دی ۸۸ حیات انقلاب اسلامی ایران احیا شد.

او با بیان اینکه ۹ دی روز دست در دست هم فشردن مردم ایران اسلامی است، گفت: دشمن قصد دارد با دامن زدن به شایعات مسئولان را از چشم مردم بیندازد و در این زمینه از فرقه‌های ضاله، وهابیت و سلطنت طلب‌ها کمک می‌گیرد.

مردم ولایتمدار همدان امروز با حضور گسترده در تجمع بزرگ حماسه ۹ دی، بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این اجتماع باشکوه مردم با سر دادن شعار‌هایی همچون، «هیهات منه الذله»،   «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر فتنه گر» خشم و انزجار خود را نسبت به فتنه گران و سران استکبار جهانی اعلام داشتند.

در سراسر استان همدان نیز امروز مراسم یوم‌الله ۹ دی برگزار و در آن مردم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.