محسنی نسب افزود: مشخصا دلیل موفق نبودن گیشهای فیلم من، به دفتر پخش آفتاب عالمتاب برمی گردد، چون نتوانست حتی یک سالن را برای آن بگیرد و در حقیقت به نوعی اکران نشده است، فقط ماهوارهها پس از ورود به شبکه نمایش خانگی چندین مرتبه پخش کردند و جالب اینجاست مخاطبانی که دیدند، راضی بودند.
این کارگردان درباره بازی پژمان بازغی در این فیلم، بیان کرد: کسی در توانایی پژمان بازغی در بازیگری شک ندارد یا اگر دقت کنید یکی از خوش قیافهترین و خوش استایلترین بازیگران سینمای ایران است و اتفاقا در «شاخ کرگدن» کارش را به درستی انجام داد و فیلم هم خوب است. البته خود پژمان هم باید قدر خودش را بداند و در هرجایی حاضر نشود، چون شخصیت مهربان او باعث شده دعوتهای دوستانش را بپذیرد و به مراسمهای مختلف برود یا اگر قرار است نقشی یا مسئولیتی را قبول کند باید دقت کند در شان و جایگاهش باشد، چون جایگاه خوبی در هنر و جامعه ما دارد.
کارگردان «یاسهای وحشی» ادامه داد: انتخاب نقشهایی که درخور او نیست باعث میشود نقش آفرینیهای حرفهای و جدی اش دیده نشوند و سینمادارها از این موضوع برافروخته شوند و در برابرش موضع بگیرند؛ در صورتی که پژمان بازغی به لحاظ فیزیک از تمام آن چند بازیگر، خوش قیافهتر است و استایل بهتر و توان بازیگری برتری دارد و من از همکاری با او بسیار خوشحال هستم. در اصل گلایه من به مافیای اکران است نه شخص بازغی.
محسنی نسب گفت: خروجی این تدبیر ناصحیح سینمادارها به جایی رسیده که حتی فیلمها با داشتن چهرههای زیاد باز هم نمیفروشند، چون طبیعی است وقتی تولید فیلم بر اساس چهره باشد و کیفیت و محتوا نقشی نداشته باشد، به مرور زمان چهرهها برای مخاطب تکراری شده و دیگر جذابیتی ندارد و ریزش مخاطب خواهیم داشت و در نهایت بدنه اصلی سینما صدمه میبیند.
او افزود: فاجعه دیگر اینجاست که بازیگر جدید هم نمیتوان به سینما معرفی کرد و آنهایی هم که پروبال گرفته اند، دستمزدهای بالایی طلب میکنند و مسبب این اتفاق سینمادارها هستند و این دود را به چشم سینماگرها هم کردند و باعث عقب گردشان شدند.
محسنی نسب گفت: متاسفانه به جز تعداد اندکی سینمادار، اکثر آنها آدمهای متفکر سینمایی نیستند و جزء هنرمندان نخواهند بود. اشخاصی هستند که به واسطه سرمایه سینما خریدند و یا سالنها را به نفع خودشان تعطیل کردند؛ این افراد بیشتر مانند رستوران دارها، حمام دارها، استخردارها و .. هستند.
انتهای پیام/