سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان مطرح کرد؛

بهره مندی ۳۸ درصد خوزستانی‌ ها از شبکه مدرن فاضلاب/ سیستم ها فرسوده هستند

حقیقی‌پور گفت: فقط ۳۸ درصد مردم خوزستان از شبکه مدرن فاضلاب بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق حقیقی‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان درخصوص آخرین وضعیت شبکه فاضلاب استان گفت: سیستم فاضلاب استان فرسوده است و فقط ۳۸ درصد مردم تحت پوشش شبکه مدرن فاضلاب قرار دارند.

او درخصوص وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان هیچ نقش اجرایی در بحث آبگرفتگی‌ های پس از باران ندارد و براساس قانون، وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی برعهده شهرداری‌ها است.

حقیقی پور با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته در استان خوزستان ۴۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۸۶۰ کیلومتر شبکه آب اصلاح شده است، ادامه داد: لایروبی یک هزار کیلومتر شبکه فاضلاب شهر‌های مختلف استان به استثناء اهواز، کار گذاشتن ۲۵۹ دستگاه پمپ فاضلاب و اصلاح نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر خطوط فاضلاب از دیگر اقداماتی است که طی این مدت در استان خوزستان انجام شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در سیل اخیر ۵۶۰ میلیارد تومان خسارت به شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد شده است که تاکنون، تنها ۵۸ میلیارد تومان آن به صورت اسناد خزانه ۳ تا ۴ ساله، پرداخت شده است.

او تصریح کرد: همچنین در بارندگی اخیر ۲۱۰ میلیارد تومان به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خوزستان خسارت وارد شده است که ما آن را در قالب یک شکایت رسمی به مراجع ذی‌صلاح حتما پیگیری خواهیم کرد.

صادق حقیقی‌پور بیان داشت: از انصاف به دور است که مجموعه‌ای، چون شرکت آب و فاضلاب خوزستان باوجود تلاش‌های شبانه‌روزی که دارد در مشکلی همچون آبگرفتگی‌های معابر پس از هر بارندگی که اصلا به آن مربوط نیست، اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.