سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محبی: جام تختی سکوی پرتابی برای کشتی گیران جویای نام است

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: جام جهان پهلوان تختی می‌تواند سکوی پرتابی برای بسیاری جوانان جویای نام باشد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ دی ماه به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس محمد حسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه در خصوص میزبانی این رقابت‌ها اظهار داشت: جام تختی فرصت مناسبی است که جوانان جویای نام بتوانند خود را به اثبات برسانند و توانمندی‌های خود را نشان دهند.


بیشتر بخوانید: مصدومیت شدید برای کشتی گیر نامدار ترکیه +عکس


وی ادامه داد: این رقابت‌ها سکوی مناسبی برای پرتاب به سوی حرفه‌ای شدن کشتی گیران و تغییر تراز آنهاست.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه همیشه در رقابت‌های بین المللی این چنینی توانسته است به بهترین صورت ممکن وظیفه میزبانی را به انجام برساند.

وی گفت: مهمترین شاخصه برای میزبانی سوای داشتن امکانات، تماشاچیان پرشور و کشتی دوست است که شکر خدا کرمانشاه یکی از سرآمدان در این مورد است.

محبی افزود: امسال و با وجود تمام تنگنا‌های مالی با حمایت مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم مجدداً میزبان این جام بین المللی که قدیمی‌ترین و مهمترین رقابت بین المللی ایران است شویم و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه امسال بلیط فروشی برای مسابقات نخواهیم داشت و تماشای رقابت‌ها برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

دارنده مدال نقره جهان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بدنبال این هستیم که از این فرصت برای معرفی داشته‌های فرهنگی و تاریخیمان به مردم عزیز ایران استفاده کنیم و نمود آن را در برنامه‌های ویژه افتتاحیه و اختتامیه چهلمین دوره جام جهان پهلوان تختی خواهید دید.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه درپایان با تشکر از فدراسیون کشتی برای واگذاری جام تختی به کرمانشاه گفت: آرزومندیم عزیزانی که از جای جای ایران اسلامی برای تماشای مسابقات کشتی به استان کرمانشاه سفر می‌کنند علاوه بر دیدن کشتی‌های جذاب بتوانند از اقامتشان در کرمانشاه لذت ببرند و با خاطره‌ای خوش به موطن خویش بازگردند و سفیران خوبی برای معرفی کرمانشاه باشند.


بیشتر بخوانید: محمدی: غایبان جام تختی جایی در تیم ملی کشتی آزاد نخواهند داشت


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.