مسئولان ورزشی استان کرمانشاه برای برگزاری رقابت های کشتی آزاد جام تختی، نگران عدم استقبال تیم‌های خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان تختی روز‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد که با توجه به تعطیلات سال نو میلادی مسئولان ورزش کرمانشاه این نگرانی را دارند که تیم‌های خارجی استقبال چشم گیری از این رقابت‌ها نداشته باشند.

بر همین اساس محمد حسین محبی رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه اظهار داشت: ما سابقه میزبانی رقابت‌های جام تختی را در چندین دوره داشتیم و هم اکنون نیز ستاد اجرایی مسابقات آماده است تا از هر نظر این دوره از رقابت‌های جام جهان پهلوان تختی نیز هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.


بیشتر بخوانید: اعلام برنامه مسابقات جام تختی/ آغاز رقابت‌ها از ۱۸ دیماه در کرمانشاه


نایب قهرمان رقابت‌های جهانی ۱۹۷۸ تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های ما عدم استقبال تیم‌ها و کشتی گیران خارجی نامدار بواسطه تعطیلات سال نو میلادی است که این موضوع باعث پائین آمدن سطح مسابقات خواهد شد.

محبی خاطرنشان کرد: علی رغم رایزنی با اتحادیه جهانی کشتی برای جابجایی تاریخ مسابقات، این مهم محقق نشد، اما ما دست از تلاش بر نمی‌داریم و سعی داریم با جوایز دلاری، کمک فدراسیون و مکاتباتی که با برخی از کشور‌ها انجام خواهد شد زمینه حضور کشتی گیران تراز اول خارجی را در این جام فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: فراخوان حضور تمام مدعیان کشتی آزاد در جام تختی/ اولتیماتوم به غایبان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار