سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی سخنرانان اجتماع‌های مردمی ۹ دی در استان همدان

همزمان با فرا رسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، سخنرانان مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در استان همدان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در استان همدان برگزار می‌شود.

امروز از ساعت ۱۰ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام سید جلال رضوی نماینده طلاب همدانی در قم در پیاده راه میدان امام (ره) برگزار می‌شود.

علاوه بر این مراسم دیشب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) نیز به دعوت هیئت رزمندگان اسلامی همدان، مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پس از اقامه نماز مغرب و عشا، با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی همدان برگزار شد.

در ملایر هم مردم از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع تجمع کرده و میزبان دکتر ابراهیم عزیزی معاون برنامه و بودجه قوه قضائیه خواهند بود.

 مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در نهاوند با حضور حجت الاسلام جوشقانی از اساتید حوزه علمیه قم از ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

مردم دیار سید جمال الدین اسدآبادی نیز در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت ۹:۳۰ صبح در مسجد جامع این شهر تجمع کرده و شنوای سخنان فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، سردار شاه کرمی خواهند بود.

 در بهار هم  مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مجتمع فرهنگی آیت الله بهاری برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام ارزنده آغاز می‌شود.

 مردم ولایتمدار فامنین هم از ساعت ۱۰ صبح با پیمودن مسیر‌های خیابان امام (ره)، میدان آزادی و خیابان امام (ره) در مسجد اعظم تجمع کرده و میزبان حجت الاسلام مصباح خواهند بود.

مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در رزن نیز از ساعت ۱۰ صبح با تجمع مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) آغاز شده و با سخنرانی حجت الاسلام نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان ابرگزار می شود.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.