سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ دی؛ روزی که جنازه فتنه تشییع شد

امروز ۹ دی ماه، دهمین سالگرد حرکت عظیم و انقلابی ملّت ولایتمدار ایران اسلامی بر ضد فتنه گران و معاندانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،امروز ۹ دی ماه، دهمین سالگرد حرکت عظیم و انقلابی ملّت ولایتمدار ایران اسلامی بر ضد فتنه گران و معاندانی است که سال ۸۸ با همراهی و تشویق دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، عزم خود را برای خدشه دار کردن عزّت ایرانِ اسلامی جزم کرده بودند.

روز ۹دی ماه ۱۳۸۸ مردم باری دیگر برای اثبات عشق و وفاداری خود به انقلاب و رهبری، به خیابان‌ها آمدند تا فریاد همبستگی، ولایتمداری و وحدت خود را به گوش جهانیان برسانند. ایرانیان با حضور خودجوش و ده‌ها میلیونی خود در سراسر کشور، مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به جهانیان اعلام کردند.

آن‌ها آمده بودند که بگویند به خون شهدا مدیونند. بگویند که ارزش‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط قرمز ملت بیدار و انقلابی ایران است و پا گذاشتن بر روی این خط قرمز‌ها تاوان سنگینی دارد.

در این روز تاریخی که آسمان ایران نیز عشق به ولایت فقیه را فریاد می‌زد، مردم با درایت و بصیرت رهبر معظّم انقلاب، آب سردی بر آتش فتنه ریختند و انزجار و تنفر خود را نثار فتنه گرانِ خودفروخته‌ای کردند که چشم طمع به ایران اسلامی و خون شهدا دوخته بودند.

۹ دی ثابت کرد که ملت ایران اسلامی با وجود تمام فتنه ها، توطئه‌ها و دشمنی ها، همچنان متحد و منسجم در برابر استکبار ایستاده است و هرگز به آمریکای جنایتکار و همدستانِ پلیدش باج نمی‌دهد.

انسجام تاریخی و هوشیارانه مردم انقلابی و ولایتمدار ایران در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که به فرموده مقام معظّم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای: «اگر صد‌ها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است. حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده‌ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود، اما در این روز حماسی یک بار دیگر امّت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مأیوس شدند.»

۹ دی استکبار و فتنه گران را غافلیگر، مٲیوس و نا امید کرد. در آن روز ملت بیدار ایران اسلامی با مشت‌های گره کرده و شعار‌های انقلابی، جنازه فتنه را تشیع کردند تا درس عبرتی باشد برای تمام کسانی که به این خاک مقدس و نظام جمهوری اسلامی چشم طمع دوخته اند!
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.