سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوشنبه‌های قرآنی در مرکز افق امامزاده جعفر (ع) یزد

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری دومین جلسه تفسیر ترتیبی قرآن کریم در جوار امامزاده جعفر (ع) یزد خبرداد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد،  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، به ضرورت تدبر و انس با قرآن اشاره کرد و گفت: دومین جلسه تفسیر ترتیبی قرآن کریم عصر امروز دوشنبه ۹ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه استاد این دوره تفسیر ترتیبی قرآن محمدرضا شایق؛ حافظ و مفسر قرآن کریم است، افزود: در این برنامه که ویژه حافظان کلام وحی است حاضران هر هفته تفسیر دو صفحه از قرآن کریم را آموزش می‌ببینند.

حجت الاسلام میرجلیلی ادامه داد: البته علاقمندان به حفط قرآن نیز می‌توانند با مراجعه به مرکز افق این آستان مقدس و یا مرکز قرآنی یوسف زهرا (عج) نسبت به ثبت نام خود در این دوره اقدام کنند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: اولین جلسه حفظ ترتیبی قرآن کریم دوشنبه هفته گذشته، با حضو ۱۸۰ نفر از حفاظ کلام وحی و علاقمندان به حفظ برگزار شد.

دوره تفسیر ترتیبی قرآن کریم دوشنبه‌ها عصر از ساعت ۱۸.۳۰ الی ۲۰در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.