سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در لرستان:

همایش سیره علوی ۱۴ اسفندامسال برگزار می شود/ایمان، کلید گشایش سلامت جسم و روح

امام جمعه خرم آباد گفت: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند سیره و سبک زندگی امام علی (ع) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند سیره و سبک زندگی امام علی (ع) است و باید رهنمود‌های این امام همام را عینیت بخشید.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی همایش سیره علوی افزود: فرد مسلمان و با ایمان از سلامت جسم و روان برخوردار است و می‌تواند راه امام علی (ع) را در جامعه نهادینه کند.

او تصریح کرد: همایش سیره علوی ۱۴ اسفندامسال با موضوع سلامت برگزار و در قالب آن ابعاد سلامت جسمی و روانی و هرآنچه سبب اعتدال جامعه در این حوزه‌ها می‌شود بررسی و ریشه یابی خواهد شد.

ماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: از منظر اسلام جامعه ایده آل اسلامی هردو بعد سلامت روحی و روانی دارد که اهمیت این مساله در همایش سیره علوی به صورت کارشناسی بیان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این همایش گفت: خروجی مقاله‌ها و تحقیقات این همایش باید به صورت کاربردی در جامعه ترویج و نهادینه شود.

یازدهمین همایش بین‎المللی سیره علوی با رویکرد سلامت ۱۴ اسفند امسال برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا اول بهمن‌ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان این همایش را با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر، مشارکت سایر دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه لرستان و دیگر ادارات استان با محور‌های سلامت جسمی، روح و روان، اعتقادی، اخلاقی و تربیتی، اقتصادی و اجتماعی، برگزار می‌کند.

همایش سیره علوی سال گذشته در دانشگاه لرستان و با رویکرد «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه» برگزار شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.