سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ تا ۲/۵ میلیارد تومان به حساب تیم شاهین واریز خواهد شد

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: ۲ تا ۲/۵ میلیارد تومان به حساب تیم شاهین شهرداری برای جذب بازیکنان جدید واریز خواهد شد.

سعید مسیگر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، بیان کرد:تیم شاهین از ۱۳ دی به مدت ۷ تا ۱۰ روز به اردوی کیش خواهد رفت.

او ادامه داد:در جلسه‌ای غیر رسمی که با حضور میشوکریستیچوویچ و رئیس شورای شهر بوشهر برای جذب بازیکن جدید برگزار شده بود ابوذر دهدار پیشنهاد ارائه چک یک ماهه به بازیکنان جدید را داد، اما ما موافق نبودیم چرا که جذب بازیکن در نیم فصل سخت‌تر از اول فصل است، اگر به بازیکنی قول پرداخت دستمزد یک ماهه داده شود ترجیح می‌دهد در تیم خود بماند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر  افزود: بازیکنان یا به تیمی می‌روند که در کورس قهرمانی باشد یا تیمی که به لحاظ مالی وضعیت خوبی داشته باشد. تیم شاهین در حال حاضر هیچ کدام از این دو ویژگی را ندارد.

مسیگر تصریح کرد:دیروز در جلسه‌ای با حضور تعدادی از اعضای هئیت مدیره، سرمربی شاهین، شهردار بوشهر و تعدادی از اعضای شورا قرار شد فردا تا پس فردا ۲ تا ۲/۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه برای جذب بازیکن جدید واریز شود.

او با بیان اینکه ۶ تا ۸ بازیکن به شاهین اضافه خواهد شد یادآور شد:یک بازیکن در پست دفاع چپ جذب شده است و ما در مرحله اول قصد گرفتن بازیکن در پست‌های دفاع وسط، هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و فوروارد را داریم و در مرحله دوم نیز به دنبال جذب بازیکن در پست‌های دفاع راست، وینگر و یک هافبک دفاعی دیگر هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: حضور هیچ بازیکنی در تیم شاهین هنوز قطعی نشده، اما آقای میشو کریستیچوویچ سه لیست به باشگاه شاهین داده است و ما در تلاشیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم.

مسیگر درباره‌ی مشکلات تیم‌های پایه بیان کرد:تیم‌های پایه تا ۲ هفته پیش هم وضعیت خوبی داشتند، اما در این ۱۴ روز با شکایت برخی ادارات از شهرداری بوشهر, حساب شهرداری به صورت موقت بسته می‌شد و امکان جا به جایی پول وجود نداشت به همین علت  هزینه اعزام این تیم‌ها به مسابقات گوناگون را خودم پرداخت کردم.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.