در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال نفت مسجد سلیمان توانست شاهین را حذف کند و به نیمه نهایی این رقابت‌ها برسد.

تساوی شاهین و نفت مسجد سلیمان به وقت اضافه کشیده شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های جام حذفی فوتبال کشور دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند.

ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نورزی‌فرد، حسین نجفی، مصطفی احمدی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادقی بارانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، علیرضا ابراهیمی و حسین مالکی برای شاهین وارد زمین شدند.

سوشا مکانی، حامد نورمحمدی، مهدی رستمی، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، میرهادی میرجوان، فرزاد حاتمی نیز با نظر مهدی تارتار برای نفت مسجد سلیمان پا به توپ شدند.

دو تیم در ۹۰ دقیقه بازی به نتیجه ۲ بر ۲  رسیدند تا بازی برای مشخص شدن صعود کننده به مرحله نیمه نهایی، به وقت اضافه کشیده شود.

در ۹۰ دقیقه بازی گل‌های شاهین را حسن نجفی و بهمن سالاری در دقایق ۲۴ و ۷۲ به ثمر رساندند و  دو گل نفت مسجد سلیمان را فرزاد حاتمی در دقیقه ۳۶ و حسین ابراهیمی در دقیقه ۸۷ زدند.

نیمه اول وقت اضافه بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم احمد الجبوری در دقیقه ۱۰۶ ناجی تیمش شد و با زدن گل، نفت را پیروز میدان کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.