سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهادری: تارتار هنوز سرمربی تیم ما است/ مکانی تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند از جمع ما جدا شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: تارتار همچنان سرمربی نفت مسجد سلیمان است و در نیم فصل دوم نیز هدایت تیم را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برابر شاهین شهرداری و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، مهدی تارتار اعلام کرد دیگر تمایلی به ادامه کار در نفت مسجد سلیمان ندارد و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

سرمربی جوان نفت مسجد سلیمان تصمیمش مبنی بر جدایی را برگشت ناپذیر خواند و اعلام کرد با توافق اعضای کادرفنی، بازگشت او به نیمکت مسجد سلیمان ممکن نیست. با این وجود عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد با برطرف شدن مشکلات، تارتار در نیم فصل دوم روی نیمکت سرمربیگری این تیم خواهد نشست.

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در واکنش به جدایی تارتار گفت: تارتار همچنان سرمربی ما است و به ما اعلام کرده برمی گردد. منتظریم تارتار لیست بازیکنان مدنظرش را به ما اعلام کند تا برای جذب بازیکنانی که او می‌خواهد اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید: طیبی به سپاهان پیوست


بهادری در واکنش به این که گفته می‌شد یکی از اصلی‌ترین شروط تارتار برای ادامه کار در نفت مسجد سلیمان، حضور طیبی در این تیم است گفت: در قرارداد طیبی بندی وجود داشت که تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی به او اجازه جدایی می‌داد، با این وجود طیبی می‌خواست برود و ما هم به او کمک کردیم. با تارتار هم درباره این موضوع صحبت کردیم و قضیه را به او توضیح دادیم.

او درباره پیشنهاد تراکتور به علیزاده گفت: علیزاده بازیکن بزرگی است و جزو بازیکنان کلیدی تیم ما است. مطالبات علیزاده را پرداخت کردیم و او در نفت مسجد سلیمان می‌ماند.

در قرارداد مکانی بندی وجود دارد که او تنها در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های خارجی می‌تواند برود. مکانی با نفت مسجد سلیمان قرارداد یک ساله دارد که نیم فصل آن سپری شده است. قرار شد تارتار پس از بازگشت به مسجد سلیمان با مکانی صحبت کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.