رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان:

تارتار از روی عصبانیت آن حرف‌ها را زده است/ او در نفت مسجد سلیمان می‌ماند و جایی نمی‌رود

بهادری گفت: در تمرینات یک دلخوری پیش آمد و تارتار از روی عصبانیت تصمیم به رفتن گرفت.

پس از آن که مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعلام کرد بازی با پارس جنوبی جم آخرین حضور او روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان است و پس از این دیدار از هدایت زردپوشان کناره گیری خواهد کرد، عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این تصمیم تارتار اظهار داشت: تارتار به دلیل اتفاقاتی که در تمرین پیش آمد، عصبانی بود و آن حرف‌ها را زد. به هر حال ما نمی‌گذاریم تارتار از نفت مسجد سلیمان برود. در این فصل تیم خوبی داریم و مربی ما عملکرد بسیار خوبی داشته است. یک دلخوری پیش آمده و تارتار هم گفته می‌خواهم بروم، اما مطمئنا او جایی نمی‌رود و در نفت مسجد سلیمان می‌ماند.

رئیس هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان ضمن تاکید بر پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان این تیم گفت: با وجود مشکلاتی که داریم، هر زمان تارتار درخواستی داشته، آن را اجابت کردیم و تاکنون هر امکاناتی خواسته برایش فراهم کردیم. در حال حاضر پیگیر مسائل مالی هستیم و قطعا تا پیش از پایان نیم فصل بخش دیگری از مبلغ قرارداد اعضای تیم را به حسابشان واریز خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:  بازی با پارس جنوبی آخرین حضور تارتار در نفت مسجد سلیمان


بهادری افزود: شب گذشته با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم و قرار شد در اولین فرصت نشستی برگزار کنیم تا هر چه زودتر مشکل تارتار برطرف شود و تیم بدون حاشیه و دغدغه به کارش ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار