سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز هشتم دی ۹۸؛

دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز در الموت/کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر / اجرای ۱۷۸ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ بیزن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: یک باند ۵ نفره در بخش رودبار الموت غربی به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی در حال حفاری غیر مجاز بودند که به دام پلیس افتادند.

سرهنگ خدایی افزود: از متهمان تعدادی آلات و ادوات حفاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه "قزوین -زنجان" یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران در بازدید از این اتوبوس به یکی از مسافران مظنون شدند و در بازرسی از لوازم او یک بسته ۳ کیلویی مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

او گفت: مسافر مورد نظر دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای ۱۷۸ مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی

 سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به نارضایتی شهروندان و درخواست از پلیس برای برخورد با معتادان و مواد فروشان در سطح معابر عمومی شهر‌ها، در  ۹ ماه اسنا ، ۱۷۸ مرحله طرح جمع آوری، ساماندهی و پاکسازی مناطق آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی بر اساس تدابیر ابلاغی در استان اجرا شد.

سردار حاجیان افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر که بیشترین آن‌ها از نوع مواد مخدر سنتی بودند از مواد فروشان و معتادان کشف شد.

او اضافه کرد : در این طرح ها،  ۹ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی،  ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۱۵۰ دستگاه تبلت کشف شد .

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.