سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد دیجیتال استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه که بزرگترین رویداد دیجیتال استان است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از حضور این اداره کل در هفتمین نمایشگاه الکامپ و اولین نمایشگاه تلکام استان کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های برگزاری نمایشگاه الکامپ، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط‌های مهم و حیاتی میان کسب‌وکار‌های دیجیتال است.

محمدی افزود: هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه که بزرگترین رویداد دیجیتال استان است، با توجه به گستره روزافزون حوزه دیجیتال در زندگی روزمره مردم و رفع نیاز‌های اقشار مختلف از طریق شبکه‌های اینترنتی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: دستاورد‌های تعاملات شکل گرفته در نمایشگاه الکامپ میان کسب و کار‌های مختلف، می‌تواند به طور قطع نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر باشد و این اداره کل نیز با هدف معرفی حرفه‌های مرتبط در حوزه it و الکترونیک و مخابرات با همکاری آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان اقدام به برپایی غرفه در این نمایشگاه خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.