سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزارت ارتباطات:

باید راهکاری یافت که هیچ زباله‌ای تولید نکنیم

معارفی گفت: اگر راهکاری پیدا کنیم که هیچ زباله‌ای تولید نکنیم، بهتر از این است که بگوییم با زباله‌ها چه کار کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معارفی معاون توسعه و هماهنگی وزارت ارتباطات صبح امروز در مراسم امضاء تفاهمنامه کاهش تولید پسماند که بین وزارت ارتباطات و شهرداری تهران منعقد شد، گفت: ما به عنوان شهروند و مصرف کننده بلایی بر سر محیط زیست آورده‌ایم که باید عقل‌هایمان را روی هم گذاریم تا آن را نجات دهیم.

او گفت: پیماند‌های مخرب ما باعث شده تا کره زمین به خطر بیافتد و امیدواریم که نقش کوچکی در نجات آن داشته باشیم.

معاون توسعه و هماهنگی وزارت ارتباطات با بیان اینکه وزارت ارتباطات ۲۰ هکتار مساحت دارد که بخش وسیعی از آن فضای سبز است، اظهار کرد: وزارت ارتباطات در راستای رسالت خود که استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است، بخش‌های خوبی را راه‌اندازی کرده است.

معارفی با بیان اینکه ۳ هزار و ۲۰۰ نفر در این مجموعه کار می‌کنند که حامیان خوبی برای محیط زیست هستند، اظهار کرد: اقدامات ما باید به شکلی باشد که منشأ آلودگی از بین برود و بعد به فکر دفع آن باشیم و اگر راهکاری پیدا کنیم که زباله تولید نکنیم، بهتر این است که بگوییم با زباله‌ها چکار کنیم.

او با بیان اینکه وزارت ارتباطات برگ درختان را تبدیل به کود می‌کند و در فضای سبز استفاده می‌کند، گفت: در هر طرحی که کسی مشارکت کند، اگر در موفقیت آن سهیم نباشیم، انگیزه لازم برای موفقیت را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.