سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج سامانه بارشی از جو منطقه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با خروج سامانه بارشی از جو منطقه از امروز تا روز دوشنبه، کاهش نسبی دمای شبانه و تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای ازنقاط مهمترین پدیده جوی استان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : با توجه به آماری که تا این لحظه ایستگاه‌های در سطح استان دریافت کردیم طی یکی دو روز گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهر روانسر به میزان ۲۶ میلی‌متر داشته‌ایم، در حالی که میزان بارش در شهر کرمانشاه به ۱۰.۸ میلی‌متر رسیده است.

او با بیان اینکه طی این مدت در شهرستان اسلام‌آباد غرب، روانسر، سنقر و محور‌های برون شهری شاهد بارش برف بودیم، گفت : این سامانه امروز از جو منطقه خارج می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه از امروز تا روز دوشنبه، کاهش نسبی دمای شبانه و تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای ازنقاط مهمترین پدیده جوی استان خواهد بود.

او از ورود موج ضعیفی از جوم نطقه طی روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: این سامانه ضمن افزایش پوشش ابر و افزایش نسبی دمای شبانه در بعضی ساعات موجب رگبار‌هایی موقت باران و برف در سطح استان می‌شود.

حق‌پرست افزود: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی در روز‌های چهارشنبه و جمعه پدیده قابل توجهی برای سطح منطقه پیش‌بینی نمی‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.