سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات و مسائل مناطق عشایری بستان

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: امروز شنبه 7 دی ماه از مناطق عشایری بخش بستان بازدید شد.

سعید عوده زاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همراه مسئولان منابع طبیعی و امور عشایر به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر بخش بستان با حضور در این مناطق که در مجاورت استان ایلام قرار دارند از نزدیک مسائل و مشکلات این عشایر مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: در این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات عشایر در حوزه‌های عمرانی، تعیین محدوده جغرافیایی، دارویی و درمان، معیشت و توسعه دامپروری عشایر از شیوه سنتی به صنعتی و همچنین سکونتگاه‌های دائم آن هابازدید بعمل آمد.

عوده زاده اظهار داشت: عشایر این منطقه دارای مشکلات بسیاری از جمله؛ کمبود آب شرب، بهداشت و سلامت، وجود راه‌های ارتباطی مناسب و ... هستند که باید به مشکلات آن‌ها طی یک برنامه ریزی مناسب توجه شود.

این مقام مسئول ادامه داد: عشایر این مناطق با ایثارگری، مقاومت و تقدیم شهدای عزیزی در ۸ سال دفاع مقدس نماد شجاعت و وفاداری به نظام و انقلاب اسلامی هستند و خدمت رسانی به آن‌ها را باید افتخار دانست و همچنین این عشایر را توانمند در تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید توصیف کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.