سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در تربت جام

فرمانده نیرو انتظامی تربت جام، گفت: دستگیری ۳ متهم در تربت جام برای حمل ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر صورت گرفت.

سرهنگ قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به همراه یکی از دوستانش قصد انتقال محموله‌ای مواد مخدر باخودرو پراید از شهرستان تایباد به شهرستان تربت جام دارند بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و پوششی انجام و خودرو پراید با افراد مورد نظر که از متهمان سابقه دار بودند در یکی از محور‌های مواصلاتی تربت جام شناسایی و با هماهنگی قضایی تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند.

او افزود: به محض ورود خودرو به یکی از خیابان‌های سطح شهر تغییر مسیر داده و در نهایت پس از توقف مقابل خانه‌ای مسکونی، راننده و سرنشین از خودرو پیاده شده و دو عدد سطل قهوه‌ای رنگ بزرگ از داخل صندوق عقب پراید برداشته و به داخل خانه انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام  گفت: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی ۲ متهم ومالک خانه را دستگیر و در بازرسی از دو سطل قهوه‌ای مقدار ۱۸ کیلو و۵۵۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در چند بسته کشف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشا بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

انتهای پیام//س، ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.