مدیر امور اجتماعی در اداره کل کار خراسان رضوی گفت: میانگین اعتیاد در بخش کارگری استان ۲۶ درصد است در حالیکه میانگین کشوری، ۱۸ و ۶ صدم درصد است.

میانگین بالای اعتیاد در بخش کارگری خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد رضاولیان مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه خراسان رضوی گفت:اعتیاد بالای بخش کارگری استان درحالیست که سرانه فضای ورزش کارگری در خراسان رضوی حدود ۱۰.۵سانتی متر است که از میانگین کشوری بالاتر است، زیرا این سرانه در سطح کشور حدود ۶ سانتی متر است.

او ادامه داد: مهمترین آسیب اجتماعی در حاشیه شهر مشهد موضوع اعتیاد به مواد مخدر است که این موضوع به صورت زنجیره وار بر سایر مسائل نظیر طلاق، اشتغال و فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست تاثیر دارد.

این مقام مسئول در اداره تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تصمیم بر این بود که در ۸ منطقه حاشیه شهر مشهد موضوع آسیب‌های اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد، اما در شرایط فعلی بنا براین شد که برنامه‌ها در منطقه شهید مطهری متمرکز شود و اقداماتی در زمینه اعتیاد، فضای مجازی، فرزند پروری، روانشناسی فردی، خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در این منطقه در حال انجام است.
 
انتهای پیام//م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.