سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طول شبکه فاضلاب شهر روانسر ۶۲ کیلومتر است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت : طول شبکه فاضلاب شهر روانسر ۶۲ کیلومتر است که تاکنون ۴۷ کیلومتر آن جمع‌آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه شبکه جمع آوری فاضلاب روانسر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت : ۱۵ کیلومتر از شبکه باقی‌مانده نیز با تامین اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

او از خرید و اختصاص یک دستگاه واترجت برای رفع گرفتگی و شستشوی شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌های روانسر و شاهو خبر داد و گفت : برای خرید این دستگاه ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان سالجاری تحویل شهرستان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه افزود: پیمانکار پروژه خط انتقال فاضلاب پایین دست سراب روانسر مشخص شده و تا پایان ماه جاری آغاز به کار خواهد کرد.

تخت شاهی افزود: باتوجه به ثبت جهانی اورامانات در آینده نزدیک و برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۲۰ در استان، پروژه‌های آب و فاضلاب شهری در شهرستان روانسر به عنوان دروازه اورامانات با جدیت و حساسیت بیشتری اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر شاهو نیز با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است، افزود: مشکل عمده بخش‌های آب و فاضلاب در شهر شاهو، نبود ردیف و کد اعتباری است که برای اجرای این مهم، طرح توجیهی و مطالعات نهایی آب و فاضلاب این شهر از منابع داخلی شرکت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۲ و تنش، ۱۸ میلیارد ریال برای آب و فاضلاب شهر شاهو در نظر گرفته شده و با توجه به وضعیت این شهر، اعتباراتی را هم از محل منابع داخلی شرکت برای اصلاح شبکه‌های اصلی شهر اختصاص خواهیم داد.

تخت شاهی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ آب سراب به عنوان منبع دوم تامین آب در زمان اضطراری، در دستور کار است.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بخش آب و فاضلاب شهری روانسر مصوب کرده است.

سعدی مصطفی زاده افزود: این اعتبار برای اجرای چهار پروژه افزایش ظرفیت مخازن آب شهر شاهو، ساماندهی چشمه‌ها و تهیه و نصب مخزن محله قشلاق شاهو و اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهر‌های روانسر و شاهو در نظر گرفته شده است.

او شتاب بخشیدن به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در پایین سراب را خواستار شد و افزود: اجرای این پروژه و ساماندهی سراب یک دغدغه و مطالبه عمومی است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.