سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

طرح‌های اقتصادی گردشگری در شرایط تحریم زودبازده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در شرایط تحریم، طرح‌های اقتصادی گردشگری زودبازده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: انتخاب گردشگری به عنوان محور نخست توسعه استان با توجه به قابلیت‌های این استان و شرایط فعلی اقتصادی است و بی‌شک طرح‌های اقتصادی در کمترین زمان می‌تواند بازده مناسبی داشته باشد.

او افزود: تمامی مسئولان استان رویکرد مناسب و مثبتی به گردشگری اردبیل اتخاذ کرده اند و اهمیت این صنعت بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل متذکر شد: از سویی قابلیت‌های کم‌نظیر استان اردبیل از جمله وجود ۲ هزار اثر طبیعی و تاریخی گویای توانمندی استان در سرمایه گذاری حوزه گردشگری است.

فلاحی با تاکید به اینکه گردشگری فرابخشی است و تقریبا تمامی خدمات ارائه شده در سطح جامعه را دربر می‌گیرد، ادامه داد: به همین دلیل اثربخش بودن طرح‌های اقتصادی نیازمند حمایت تمامی حوزه‌ها است.

او اظهار کرد: با توجه به فراهم شدن بستر‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری انتظار می‌رود تمامی اقشار مردمی و مسئولان برای شکوفایی اقتصاد گردشگری در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه حاکم شده است، مشارکت کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.