سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام آمریکایی:

تغییر نظام ایران تنها راه برای تغییر لحن رهبران این کشور است!

مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا گفت: تنها تغییر نظام ایران می‌تواند باعث تغییر لحن رهبران این کشور علیه ما شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توماس مودلی، مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا گفت: تنها تغییر نظام ایران می‌تواند باعث تغییر لحن رهبران این کشور علیه ما شود.

بر این اساس، مودلی مدعی شد: ایرانی‌ها به اقدامات تحریک امیز خود در تنگه هرمز و خلیج فارس ادامه خواهند داد و از هر فرصتی برای این کار استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تنها تغییر نظام در ایران لحن رهبران این کشور علیه ما را تغییر خواهد داد.

این مقام آمریکایی در ادامه تصریح کرد: واکنش ما به اقدامات ایران می‌تواند تمرکز نظامی ما را از اولویت‌های دیگرمان مانند چین دور کند. ما برای مقابله با ایران یک ناو هواپیمابر خود را به مدت ۱۰ ماه به خاورمیانه می‌فرستیم، اما این اقدام چه تاثیری بر آمادگی ناوگان ما دارد؟ هر چقدر ناو ما بیشتر در خاورمیانه باقی بماند، آمادگی ما برای تقابل نظامی کاهش می‌یابد.

این نخستین بار نیست که مقامات آمریکایی ایران را متهم به تشدید تنش در خاورمیانه می‌کنند. پیشتر مقامات آمریکایی مدعی شده بودند ایران پشت پرده حمله به تاسیسات نفتی آرامکو و حمله به چندین نفتکش است. با این وجود، ایران تمامی ادعا‌های مقامات آمریکایی را رد کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
این آرزو را به گور خواهید برد . ان شااله
رضا
۱۰:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۸
هی توماس مادلی:
آیا؟ جیمی کارتر را می شناسی؟
آیا؟ ریگان را می شناسی؟
آیا؟ بوش پدر و پسر را می شناسی؟ تمام اینها خیلی از تو باصطلاح کله خراب تر بودند و خیلی کله شق تر اما تا بودند و تا در راس امور هیئت حاکمه آمریکا همه کاره بودند نتوانستند هیچ غلطی بکنند........تو که جایگاه خودت را داری جوجه امروزی برو از خروس های دیروزی بپرس که چرا؟ در تمام طول این دوران نتوانستند هیچ غلطی علیه ایران بکنند؟؟ راستی میدانستی که خداوند دشمنان کشور ایران را از احمقهای درجه یک قرار داده؟! پس با این اراجیف سخیف و مهملات خودت را شهره عام و خاص نکن... ما روزی که جیمی کارتر قدرت مطلق بود و هنوز نوپا بودیم و تازه انقلاب کرده بودیم خطاب به او مردی الهی و بزرگ بنام امام خمینی رحمت الله علیه با صدای رسا گفت:"آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."........شنهای روان کشور من ایران بزرگترین عملیات نظامی عالی رتبه ترین ژنرالهای آمریکائی را تبدیل به تلی از خاکستر کردند نه در روز بلکه در شب ظلمانی و همین تازگیها هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک تحت پوشش و حمایت بمب افکنP8-Aی شما را با سامانه های تدافعی ساخت ایران ساقط کردند یعنی: باز تکرار مکرر و متواتر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند چون ایران لیبی نیست
چون ایران لبنان نیست
چون ایران سوریه نیست
چون ایران عراق نیست
چون ایران سودان نیست
چون ایران الجزایر نیست
چون ایران افغانستان نیست
چون ایران پاکستان نیست......بدان که ایران کنام شیران است و مهد دلیران تنگستانی........
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۷ دی ۱۳۹۸
این مقام ارشد نظامی مثل گنده لاتها حرف میزند ای کاش کمی ادبیات سیاسی نیز به این آدم بی ادب یاد میدادند.
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
اتفاقا مام به اين نتيجه رسديم كه تنها راه نجات دنيا تغيير نظام آمريكاست