تصمیم ترامپ برای برگزاری هر ساله نشست با کشورهای حاشیه خلیج فارس

یک مقام آمریکایی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم گرفته است هر ساله نشستی را با کشورهای حاشیه خلیج فارس با موضوع مبارزه با تروریسم برگزار کند.

تصمیم ترامپ برای برگزاری هر ساله نشست با کشورهای حاشیه خلیج فارسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در خبری فوری گزارش داد یک مسئول آمریکایی گفت: ترامپ قصد دارد با هدف مبارزه با تروریسم، هر ساله نشست کشورهای حوزه خلیج (فارس) با آمریکا را برگزار کند.  

این مسئول آمریکایی در ادامه در اظهاراتی مغرضانه افزود: «ایران با رفتار خود جهان عرب را به گونه‌ای بی‌سابقه متحد کرده است.»

ترامپ روز گذشته با طرح ادعاهای واهی علیه ایران گفت همۀ کشورها باید کمک کنند این کشور که به ادعای وی، مسئول بی‌ثباتی در منطقه است، منزوی شود.

وی در نشستی با حضور سران چند کشور اسلامی در ریاض گفت: «می‌خواهم درباره ایران صحبت کنم که مسئول بی‌ثباتی در منطقه بوده است. ایران به تروریست‌ها آموزش می‌دهد. برای دهه‌ها ایران آتش جنگ‌های فرقه‌ای را شعله‌ور کرده است. این کشور خواستار نابودی اسرائیل است. ایران خاورمیانه را بی‌ثبات کرده است. در سوریه شاهد آن هستیم. همه باید کمک کنند تا ایران منزوی شود.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار