سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام غیر حرفه ای باشگاه استقلال/ ترس از هوادار فرهاد را فراری داد

باشگاه استقلال پس از قطع همکاری رسمی با سرمربی ایتالیایی، قصد دارد بار دیگر با وی برای بازگشت مذاکره کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال پس از مذاکره با استراماچونی در نهایت پیشنهاد‌های جدیدی از این مرد ایتالیایی دریافت کرد که مدیران آبی پوش قادر نبودند به یکی از خواسته‌های سرمربی ایتالیایی تن دهند و در نهایت استقلالی‌ها با انتشار یک بیانیه در سایت رسمی باشگاه، به ادامه همکاری با این مربی خاتمه دادند.

پس از این موضوع باشگاه استقلال قراردادی را با فرهاد مجیدی امضا کرد و قرار بود به زودی رسانه‌ای شود که گویا ترس فرهاد از هواداران و دلخوری آن‌ها از اسطوره باعث شد تا او از حضور در استقلال انصراف دهد.

پس از اینکه فرهاد مجیدی از هدایت آبی پوشان منصرف شد، استقلالی‌ها قصد دارند دوباره با استراماچونی وارد مذاکره شوند، هر چند بعد از بیانیه قطع همکاری با مرد ایتالیایی، این اقدام مذاکره دوباره، حرفه‌ای و در شان باشگاه استقلال نبود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۷ دی ۱۳۹۸
هوادار استقلال تواین چند سال به قدری اذیت شده که دیگه کوتاه نمیاد کدوم تیم به اندازه استقلال شیرازه ش رو به هم زدن وبه عبارتی تیم رو بردن تا میاد جون بگیره مدیران نالایق تیشه به ریشه تیم میزنن،حالا دیگه هوادار حتی اگه باج هم باشه میده ولی حرفش رو به کرسی می نشونه ،آقایون ظلم پایدارنمیمونه
ناشناس
۰۷:۳۵ ۰۷ دی ۱۳۹۸
عجب
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۷ دی ۱۳۹۸
با سلام من هواداری 40 سال از استقلال را افتخار میدانم مدیران باید بدانندکه مربی به تنهائی در زمین فوتبال نبود بلکه بازیکنان قهرمان و باغیرت بودند پیروزیهائی و این موفقیتها را بدست آوردند شما بیش از این خفت را برای خودتان و فوتبالیستها و هواداران محترم استقلال را ادامه ندهید وبا ایشان ابدا مذاکره نکنید واعلام کنید که ایشان شایسته محبت این هواداران نیستند و ما اگر درمیانه جدول هم برویم ولی عزت واحترام خود را زیر پا نمیگذاریم خدا بما واستقلال کمک میکند انشاالله.
اس اسی
۱۱:۰۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
باز هم خواهش میکنم پرسپولیسیا با نام استقلالی نیان نظر ندن لطفا
راستین
۰۰:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۸
خوشم میاد که ذاتت رو عوض نکردی پرسپولیسی! دوباره می‌خوان استراماچونی رو برگردونن. راستی اون موقع که تیم محبوبت با بازیکنا قرارداد می‌بستن و دوسه تا پنجره از نقل‌وانتقالات محروم می‌شدن، کجا بودی تو؟ از شأن تیم محبوبت حرف نمی‌زدی که اگه قانون به‌درستی اجرا می‌شد، الان باید توو لیگ دسته‌تو با شهرداری ماهشهر واسه صعود به دسته‌یک رقابت می‌کرد. #پرسپولیسی ـ نباشیم