کناره گیری مجدد علی فتح الله زاده از هیئت مدیره باشگاه استقلال صحت ندارد و او به کارش در این سمت ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به استعفای چند روز پیش علی فتح الله زاده از هیئت مدیره باشگاه استقلال و مخالفت اعضای هیئت مدیره با این مساله و تاکید اسماعیل خلیل زاده (سرپرست باشگاه استقلال) مبنی بر ادامه همکاری با فتح الله زاده دوباره مطرح شده که مدیر عامل اسبق استقلال در بین دیگر اعضا حضور پیدا نمی‌کند که با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد فتح الله زاده همچون قبل عضو هیئت مدیره استقلال خواهد بود.


بیشتر بخوانید: علی فتح الله زاده در استقلال ماندنی شد


همچنین شنیده می‌شود که اعضای هیئت مدیره همچون ماجدی، منزوی و فتحی از جمع آبی پوشان جدا خواهند شد که البته تغییراتی در این زمینه ایجاد نخواهد شد مگر اینکه تصمیمات جدی در آینده لحاظ شود.

با این وجود اعضای هیئت مدیره استقلال اکنون به کار خود در استقلال ادامه می‌دهند و فتح الله زاده هم عضوی از آن‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۸
حاجی شما هم کار بدرد بخوری نکردی
Iran (Islamic Republic of)
استقلالی
۲۰:۵۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
آقا فتح الله زاده دوباره خواهشاا از استرا بگین بیا چی میشه آخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
اگربهترین بازیکن بیارید نمی تونی خودتون محبوب دل هوادار بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
اقای فتح الله زاده اگر میخوای تودل هوادار جاداشته باشی باید استرا رو برگردونی اگرم نمی تونی استعفا بده وبرو وخودتو شریک جرم وزیر پرسپولیسی وهییت مدیره نکن نفرین همه هوادارای استقلال به این وزیرو هییت مدیره ای که نتونستند یک فصل یه مربی نگه دارندبه خدا استقلال رهاکنیدمگر چهقدر این میز وصندلی برای شما مهم است که این همه ناسزا می شنوید ولی حاضر نیستید اینو رها کنید.
آخرین اخبار