سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماموران آتش نشانی بیش از دو هزار ماموریت امداد و نجات انجام دادند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه گفت: در ۸ ماهه سال ۹۸ بیش از دو هزار ماموریت امداد و نجات در شهر کرمانشاه انجام شده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: در ۸ ماهه سال ۹۸ بیش از هزار ماموریت امداد و نجات در شهر کرمانشاه انجام شده است.

رضایی نیا گفت: در ۸ ماهه سال ۹۸ تعداد ۲۴۲۲ ماموریت انجام شده است که ۱۶۵۷ مورد مربوط به آتش سوزی و اطفاء حریق و تعداد ۷۶۵ مورد نیز مربوط به حوادث امداد و نجات مختلف در سطح شهر کرمانشاه است.


او بیان کرد:این آمار‌ها مربوط به حوادث مختلف بوده که در بین آتش سوزی‌ها بیشترین تعداد در رابطه با اطفاء حریق متروکه‌ها و زمین‌های خالی و سپس منازل مسکونی، وسایل نقلیه زمینی، اماکن تجاری و اداری را به خود اختصاص داده است.


رضایی نیا افزود: در این ماموریت‌ها ۴۳ نفر فوتی ۲۲۴ نفر مجروح و ۶۰۱ نفر نجات یافته داشته ایم و تعداد ۳ نفر از نیرو‌های عملیاتی نیز در این خصوص مجروح شده اند.

وی گفت:بیشترین حوادث امداد و نجات مربوط به محبوس شدن در آسانسور و اماکن دیگر و تصادفات شهری و جاده‌ای است.

او به شهروندان توصیه کرد:در هنگام بروز هرگونه حادثه احتمالی با حفظ خونسردی و آرامش با شماره تلفن ۱۲۵ مرکز فوریت‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تماس بگیرید و آدرس دقیق محل حادثه را به همکاران ما اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.