مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از استقرار ۴ دستگاه خودرو آتش نشانی در مرز خسروی طی ایام اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غلامرضا رضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در خصوص اقدامات و تمهیدات آتش نشانی برای خدمات رسانی به زائران حسینی طی مراسم اربعین امسال گفت : از این نظر استان‌های کرمانشاه، تهران و ارومیه به عنوان استان‌های معین مرز خسروی تعیین شده اند.

او گفت : علاوه بر پوشش مرز خسروی، مسیر تردد زوار از کنگاور تا خسروی را نیز پوشش می‌دهیم.

این مسئول گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده موکب‌ها و محل‌های اسکان زائران را پوشش داده و آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به آن‌ها ارائه می‌شود.

رضایی افزود:همچنین بر ایمنی مراکز و اماکن بین راهی نیز نظارت خواهیم کرد و آن‌ها باید تجهیزات ایمنی مورد نیاز، چون کپسول آتش نشانی و... را برای حوادث احتمالی تامین کنند.

او از استقرار حداقل ۴ دستگاه خودرو آتش نشانی در مرز خسروی خبر داد و گفت: علاوه بر استقرار یک دستگاه خودرو در ورودی کنگاور و پوشش موکب ها، خودرو‌ها و نیرو‌های ما در مناطق و موکب‌های پرتردد مسیر زائران به صورت ثابت مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آمادگی کامل نیرو‌های ستادی و عملیاتی آتش نشانی به این منظور خبر داد و گفت: مرخصی‌های نیرو‌ها نیز طی این ایام لغو شده است.

این مسئول گفت: طی ایام اربعین در بحث تامین ایمنی و خدمات آتش نشانی تمام مسیر تردد زائران را پوشش خواهیم داد و تمام تلاشمان را نیز در این زمینه به کار خواهیم بست .

 

 

انتهای پیام/د

معین مرز خسروی مشخص شدند

 

برچسب ها: گمرک ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.