سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد؛

لغو محدودیت ورود خودرو‌ به کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از لغو محدودیت برای ورود خودرو‌ها به این جزیره خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت:محدودیت برای ورود خودروی مسافران به کیش در نوروز ۹۹ برداشته می‌شود.

نخستین جلسه ستاد نوروز ۹۹ برگزار و به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش قرار است امسال محدودیتی برای ورود خودرو‌ها به جزیره نباشد.

در این جلسه که به ریاست مجید ملانوروزی برگزار شد، گزارش کاملی از برنامه‌ها و فعالیت‌های نوروز ۹۸ ارائه و دیگر مسئولان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای ارائه خدمات بهتر مسافران نوروزی ۹۹ پرداختند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گزارشی که از نوروز ۹۸ ارائه داد، گفت: هر سال در روز‌های نوروز با مشکلات بارندگی روبه رو هستیم و سال گذشته نیز روز‌های بارانی و طولانی داشتیم که با مدیریت خوب توانستیم خدمات مناسبی به گردشگران ارائه دهیم.

ملانوروزی افزود: با توجه به تجربه خوبی که از سال گذشته کسب کردیم امیدواریم در نوروز ۹۹ با تلاش و کوشش همه بخش‌ها سطح ارائه خدمات را بالاتر برده و باعث رضایت بیشتر گردشگران، سرمایه‌گذاران و کیشوندان شویم.

او با اشاره به وضیعت نامناسب اقتصادی و گرانی بنزین برای ورود خودرو‌ها بیان کرد: امسال به‌دلیل شرایط اقتصادی و گرانی بنزین محدودیتی در ورود خودرو‌ها نخواهیم داشت و خودرو‌ها بدون در نظر گرفتن سال تولید اگر از نظر فنی مناسب باشند، می‌توانند به جزیره وارد شوند.

ملانوروزی از برپایی دوباره کانتر‌های پدیده کیش خبر داد و گفت: همانند سال گذشته قرار است که کانتر‌هایی که به مسافران اجاره داده شده دوباره برپا گردد و بیشتر مسافران که به قصد کمپ زدن به جزیره وارد می‌شدند به محل پدیده هدایت شوند، اما با این حال پارکینگ مصلی برای مسافرانی که قصد چادر زدن را دارند همانند گذشته برپاست.

او افزود: شرکت هواپیمایی کیش ایر اجاره هواپیما را در دستور کار خود گذاشته و در کنار اجاره هواپیما قرار است هواپیما‌های زمین‌گیر که دوباره به مسیر پروازی برگشته‌اند، شروع به‌کار کنند ودر ایام نوروز حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش پرواز با مبدا و مقصد جزیره کیش را برای همه شرکت‌های هواپیمایی داریم.

مدیرعامل کیش ایر گفت: مسیر پروازی کیش - دوحه را در نظر گرفتیم که تمرینی برای مسابقات جام جهانی است و برای مسافرانی که از دوحه قصد سفر به کیش و بالعکس را دارند.

شرفبافی افزود: جذابیت سفر به کیش بر اساس نرخ بلیط تعیین می‌شود که ما با تمام توان نظارت بر روی قیمت بلیط‌ها را داریم.

از چند سال گذشته سازمان منطقه آزاد کیش برای خودرو‌هایی که قصد ورود به جزیره کیش در ایام نوروز را داشتند شرایطی وضع می‌کرد که این شرایط گلایه‌هایی را به‌همراه داشت.

در سال گذشته تنها خودرو‌های تولید داخل مدل ۹۵ به بالا و خودرو‌های خارجی مدل ۲۰۱۰ به بالا با رعایت ضوابط و مقررات و به شرط دارا بودن معاینه فنی معتبر و شرایط مطلوب ظاهری خودرو، با پرداخت مبلغی غیر از هزینه لندینگ کرافت مجاز بودند که به جزیره کیش وارد شوند که در نوروز ۹۹ چنین شرایطی وجود نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:کشف قطعات خودرو‌های لوکس خارجی قاچاق


منبع: فارس

انتهای پیام/ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.