سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده قضایی برای ۲ داوطلب انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قضایی برای ۲ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان گچساران تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سید عیسی حسنی معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل تشکیل پرونده کیفری برای ۲ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم در شهرستان گچساران  استفاده هواداران آن‌ها از سلاح بوده است.

او افزود: چهار نفر از هواداران این ۲ داوطلب شهرستان گچساران از سلاح استفاده کرده بودند که ۲ نفر آن‌ها دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز متواری شده و هم اینک تحت تعقیب هستند.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرونده‌های کیفری تشکیل شده برای این ۲ داوطب شهرستان گچساران با جدیت از سوی دادگستری استان رسیدگی خواهد شد.

حسنی عنوان کرد: تصویر عده‌ای از هواداران یک داوطلب شهرستان باشت نیز که از سلاح استفاده کرده بودند به صورت شطرنجی و نامشخص در فضای مجازی منتشر شده است.

او ابراز داشت: اعلام جرم برای این افراد صادر شده و پس از دستگیری نیز تا پایان انتخابات مجلس یازدهم بازداشت خواهند بود.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که این عده را شناسایی و به مسؤولان دادگستری استان معرفی کنند در رسانه‌های ارتباط جمعی اعم از رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب از آنان تشکر می‌شود.

حسنی اظهار داشت: تعدادی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مرتکب برخی تخلفات انتخاباتی شده اند.

او افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به این افراد تذکر داده و چنانچه باز هم مرتکب تخلف انتخاباتی شوند برخورد قاطعی با آنان می‌شود.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دادگستری این استان تاکنون به ۱۶ مدیر اجرایی استان به صورت تلفنی، حضوری و کتبی تذکر داده که مراقب باشند خود یا کارکنان زیرمجموعه مرتکب تخلفات انتخاباتی نشوند.

حسنی عنوان کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد همکاری همه جانبه‌ای با دادگستری این استان برای برگزاری هر چه سالم‌تر و امن‌تر انتخابات مجلس یازدهم داشته باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.