سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد سرمربی تیم بسکتبال مهرام به فدراسیون؛

برای مرحله پلی آف لیگ برتر از داوران خارجی استفاده کنید

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: به نظرم بهتر است برای دیدار‌های مرحله پلی آف از داوران خارجی استفاده شود تا داوران خوب ما به قضاوت نادرست متهم نشوند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی انجام ندادیم و بازیکنانم تمرکز لازم را نداشتند.

او در ادامه افزود: ما بهترین داوران آسیا را در اختیار داریم، اما ۲ سال پیش عنوان شده بود که بازی‌ها را برای تیم مهرام در می‌آورند و تصور می‌کنم با این‌گونه صحبت‌ها به داوری خوب ما خدشه وارد می‌کنند برای همین من از طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال و سیفی زاده مسئول داوران و برگزاری مسابقات می‌خواهم تا برای مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از داوران خارجی بهره ببریم.


بیشتر بخوانید: پیروزی نزدیک ذوب آهن در مقابل مهرام


سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: چنین درخواستی دارم، زیرا برخی فکر می‌کنند که سوت‌ها به نفع مهرام زده می‌شود در صورتی که اینطور نیست و من نمی‌دانم که این داوران چه گناهی کرده اند که این گونه درباره آن‌ها صحبت می‌شود. این صحبت‌ها را عنوان می‌کنم، زیرا هر کجا که می‌رویم به ما می‌گویند مهرام فدراسیون و من نمی‌خواهم که داوران ما در برابر چنین اتهامی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.