سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمان مسابقات ۵ گانه سپاه مشخص شد

فرمانده آموزشگاه نظامی شهید باکری دزفول گفت: مسابقات ۵ گانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان گرامیداشت شهدای خوزستان برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فضل الله آبسری فرمانده آموزشگاه نظامی شهید باکری دزفول گفت: مسابقات ۵ گانه نظامی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان گرامیداشت شهدای خوزستان با شرکت تیپ‌های مردم پایه، لشکر‌های عملیاتی و مراکز آموزشی سپاه پاسدراران انقلاب اسلامی برگزار به میزبانی آموزشگاه شهید باکری دزفول برپا شد.

او افزود: در این مسابقات ۲۳۰ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم  در ۵ رشته تیراندازی، شنا با مانع، عبور از موانع زمینی، پرتاب نارنجک و دو صحرانوردی به مسافت ۸ کیلومتر شرکت کردند.

سرهنگ آبسری بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی بود که گزینش نفرات برتر برای شرکت در مسابقات ارزیابی توان یگان‌های شرکت کننده و بالا بردن سطح آگاهی و آمادگی جسمانی پایوران در تمام ارگان‌ها است.

فرمانده آموزشکاه شهید باکری دزفول افزود: این آموزشگاه برای دومین بار است که میزبان این مسابقات است و برگزیدگان این مسابقات به عنوان تیم منتخب سپاه پاسدارن در مسابقات  شرکت می‌کنند که تیم برتر به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام می‌شود.

تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار کرمان در این مسابقات مقام نخست را کسب کرد و تیپ هوابرد ۳۳ المهدی جهرم و تیپ صابرین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.