سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام خبر داد؛

احتمال وقوع سیلاب در ایلام/ هشدار مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام با اشاره به آغاز بارش شدید باران و ریزش برف در مناطق مرتفع ایلام نسبت به خطر آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن جاده‌های، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال تردد هشدار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سعید رضا کریمیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: آغاز شدید بارش باران از شامگاه چهارشنبه و ریزش برف در مناطق مرتفع و کوهستانی ایلام خطر آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی و سردسیر، احتمال سیلاب شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی را در پی دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام افزود: به جهت پیشگیری از هرگونه حادثه مرتبط با این وضعیت جوی ضمن اعلام آمادگی به دستگاه‌های امداد‌رسان، از شهروندان ایلامی در تمام نقاط استان اعم از شهری و روستایی استدعای آن را دارد که خطرسیل، صاعقه، تندباد، تگرگ، افت دما و سایر حوادث احتمالی را جدی و نسبت به رعایت جوانب آن را داشته باشند.

کریمیان یادآورشد: شهروندان تردد‌های غیر ضرور را کاهش و درصورت تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام به نکات ایمنی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی تردد کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.