سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با عوامل غیرمجاز پخش مواد غذایی تشدید می‌شود

فرماندار خداآفرین با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه و هوشیاری در صیانت از امنیت غذایی گفت: نظارت بر توزیع و عرضه مواد غذایی در واحد‌های صنفی بویژه در مورد عوامل پخش در شهرستان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی امیری رادفرماندارخداآفرین بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه و هوشیاری در صیانت از امنیت غذایی تاکید کردوگفت: شایعه مشاهده قرص‌های مشکوک در برخی برند‌های کیک مارا برآن داشت که این موضوع را با حساسیت بیشتر در شهرستان رصد کنیم و به همین منظور با هرگونه پخش ناشناس موادغذایی به شدت برخورد خواهیم کرد.

او با بیان اینکه دشمنان با چنین کار‌های ایذایی امنیت روانی جامعه را هدف قرار داده اند نسبت به برخورد شدید قانونی با این افراد هشدارداد و برآمادگی کامل ادارات از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و اصناف در انجام اقدامات پیشگیرانه و نظارت در توزیع موادغذایی تاکید کرد.

اوتاکید کرد: گشت‌های نظارتی به منظور حصول اطمینان خاطر خریداران و حساسیت اصناف در خرید از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد بصورت مستمر از واحد‌های عرضه موادغذایی درشهرستان بازدید کنند.

فرماندار خداآفرین صیانت از امنیت غذایی و سایر موارد زیستی را اولویت اصلی و مهم قرارگاه زیستی دانست و از اصناف خواست کالا‌ها و اقلام غذایی را از افراد و شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.