سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بیش از ۹ هزار نفر مخاطبین برون سازمانی استاندارد

مدیرکل استاندارد استان همدان از ابتدای امسال تاکنون ۹۵۹۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی برای مخاطبین برون سازمانی استاندارد برگزار شده است.

محمد مددی، مدیرکل استاندارد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: به منظور آموزش و فرهنگسازی استاندارد، از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۵۹۸ نفرساعت دوره‌های آموزشی برای مخاطبین برون سازمانی استاندارد برگزار شده است.
او به نقش اثر گذار استاندارد در کیفیت زندگی اشاره و ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ استاندارد نیازمند آموزش و ترویج فراوان است.
مددی اهداف و مسئولیت‌های سازمان استاندارد را آمـوزش و تـرویج اسـتاندارد درجهت ارتقاء اندیشه، نگرش و رفتار‌های مخاطبین نسبت به مقوله استاندارد اعلام واضافه کرد:به این منظور دوره‌های متناسب برای گروه‌های مختلف جامعه، سـازمان‌ها و نهادهـای متقاضـی آموزش‌های مرتبط با استاندارد سازی، سیستم‌های مدیریت و فنی مهندسی تدوین و برگزار می‌شود.

او بیان کرد: در زمینه برگزاری آموزش‌های فنی، تخصصی و ترویجی استاندارد از توان مراکز آموزشی همکار سازمان استاندارد استفاده می‌شود.
مدیرکل استاندارد ابراز داشت: هم اکنون پنج شرکت آموزشی تائید صلاحیت شده استاندارد در همدان مشغول فعالیت هستند.

مددی یادآوری کرد: افزایش آگاهی و اندیشه مصرف کنندگان از کالا‌ها و خدمات استاندارد موجب برخورداری از خانواده‌های سالم و شهر‌های ایمن می‌شود که به طور مستمر در قالب دوره‌های آموزشی پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.