سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

VAR از فصل بعد می‌آید

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است و با تصویب هیئت‌رئیسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی‌تواند میزبان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران ظهر امروز در خصوص الزام وجود VAR در ورزشگاه‌های کشور،گفت:در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است و با تصویب هیئت‌رئیسه هر استادیومی که VAR ندارد نمی‌تواند میزبان باشد.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با بیان اینکه هدف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان‌ها است، افزود: استانی مثل بوشهر و خوزستان که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده‌های مختلف دارند استان‌های مستعدی هستند، درحالی‌که بعضی استان‌ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان‌ها وجود دارد.

او با تاکید بر حمایت تیم‌های فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر برای کمک به تیم‌هایی مانند شاهین‌شهرداری بوشهر، ایران جوان و پارس جنوبی جم که نیاز به حمایت دارند، پای کار باشند تا بتوانیم مشکلاتی که برای پارس به وجود آمد حل شود و این دو تیم در لیگ برتر مانده و شاهد درخشش فوتبال بوشهر باشیم.

بهاروند با بیان اینکه در طول این سال‌ها می‌دانم که هیئت‌ها چه مشکلاتی دارند خاطر نشان کرد: با ایجاد تفرقه و دودستگی به هیچ جا نخواهیم رسید چراکه در فوتبال سلایق مختلف وجود دارد و باید با اصول مدیریتی سلایق مختلف را در کنار هم گذاشته و کارکنیم نه اینکه هرکسی با ما مخالف بود را طرد کنیم.

در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان بوشهر امیرحسین محتشم با 16 رای برای یک دوره چهارساله به‌عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.