سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم ؛

اجرای طرح چهار خطه شدن جاده سلفچگان – ساوه

جمالی گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک طرح چهار خطه شدن جاده سلفچگان – ساوه در دهه نخست دی ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان قم اعتبار تخصیص داده شده به این پروژه را افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال دانست و گفت: قطعه نخست این پروژه در مجاورت روستای جنداب قراردارد که طی سالیان گذشته عملیات اجرایی آن آغاز و به بهره برداری رسیده است.

جمالی ادامه داد: قطعه دوم طرح چهار خطه شدن محور سلفچگان-ساوه نیز در مجاورت روستای تاج خاتون واقع شده، ولی به دلایلی از جمله عدم انتخاب پیمانکاران مناسب، پروژه متوقف شده بود.

او بازه زمانی اجرای پروژه را ۹ ماه دانست و تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و قول پیمانکار، درصورت مساعد بودن شرایط جوی، درمدتی کمتر از زمان اعلام شده این طرح آماده بهربرداری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درخصوص اهداف اجرایی این طرح تصریح کرد: تسهیل ترافیک محور که غالبا پر حجم و محل تردد وسائط نقلیه سنگین است و همچنین حذف نقاط حادثه ساز تقاطع‌های جنداب و تاج خاتون و مهمتر از آن حذف نقطه پرتصادف پل راه آهن، از اهداف اصلی اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.