سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرآورد مازندرانی‌ها در لیگ دسته اول فوتبال امید‌های کشور

در شهر آورد مازندرانی هفته دوازدهم گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور، قارن ساری پیروز شد و پرسپولیس قائمشهر و تکنیک نور به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در شهر آورد مازندرانی هفته دوازدهم گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال امید‌های باشگاه‌های کشور، در شهرآورد ساروی ها، قارن ساری با ۲ گل از سد پیام مقاومت ساری گذشت.

پرسپولیس قائمشهر و تکنیک نور پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

تیم تکنیک نور در این مسابقه که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد تا دقیقه ۹۴ پیروز میدان بود، ولی در این دقیقه داور به سود پرسپولیس قائمشهر اعلام پنالتی کرد تا بازی با نتیجه مساوی پایان یابد.

تکنیک نور با مربیگری علی عسگری و مدیریت حسن عسگری از تیم‌های خوب مسابقات است که با بدشانسی در چند بازی، در دقایق پایانی برد را با تساوی عوض کرد.

در دیگر بازی برگزار شده گروه دوم لیگ دسته اول امید‌های کشور شهر خودرو مشهد با نتیجه ۳ بر ۱ استقلال بجنورد را شکست داد.ملوان بندرانزلی در هفته دوازدهم استراحت داشت.

در پایان هفته دوازدهم مسابقات گروه دوم لیگ یک امید‌های کشور، شهرخودرو مشهد با ۲۵ امتیاز صعود خود را به مرحله بعد حتمی کرد.

ملوان بندرانزلی و پیام مقاومت با ۱۸ امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.

تیم‌های قارن ساری، تکنیک نور، استقلال بجنورد و پرسپولیس ساری هم به ترتیب با ۱۳، ۹، ۷ و ۶ امتیاز، جایگاه چهارم تا هفتم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نویدنظری
۰۰:۱۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
یادش بخیر