در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی دسته یک والیبال مردان کشور، توپکا بابلسر، شهروند نکا و شهدای رامسر به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در گروه نخست این بازی ها، توپکا بابلسر در رقابتی حساس و نزدیک با حساب ۳ بر ۲، میزبانش ژلانو آق قلا را شکست داد. توپکا بابلسر در ست‌های اول، سوم و پنجم مسابقه، پیروز شد.

شهروند نکا برای تداوم صدرنشینی در شهرآورد مازندرانی‌ها توانست با نتیجه ۳ بر ۱ میلاد مهمانش نور رامسر را در سالن ورزشی سردار شهید طوسی و در حضور تماشاگران پرشورش، از پیش رو بردارد.

شهروند نکا با ۱۸ امتیاز در صدر گروه اول مسابقات لیگ یک والیبال کشور قرار دارد. توپکا بابلسر با ۱۳ امتیاز، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. اتحاد نور دیگر تیم مازندرانی حاضر در این گروه که با ۳ امتیاز قعرنشین جدول گروه است، این هفته استراحت داشت.

شهدای رامسر دیگر نماینده استان در لیگ یک والیبال کشور که در مقابل افق قم به میدان رفته بود، یک پیروزی دیگر به دست آورد.

شهدای رامسر در ست اول مقابل تیم انتهای جدکل شکست خورد، ولی در سه ست پیاپی مقابل مهمانش به برتری دست یافت تا در نهایت با حساب ۱-۳ به برتری برسد.

شهدای رامسر در گروه دوم با ۱۸ امتیاز و ۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم گروه، ملوان نداجا، صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها حتمی کرده است.

انتهای پیام/آ

نمایندگان مازندران در لیگ یک والیبال کشور پیروز شدند 

برچسب ها: وزارت ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.